HOLLIMEX IS KLAAR VOOR DE TOEKOMST!

 

 

Implementatie van nieuw ERP/CRM systeem

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn is Hollimex begin 2013 gestart met de implementatie van een nieuw ERP/CRM systeem. Tevens is de benodigde hardware vervangen. In samenwerking met onze ERP-leverancier, Microsign te Zwolle, hebben wij binnen de voorraad, ordermodule en offertemodule specifieke functionaliteiten ontwikkeld voor de Technische Groothandel. Hierdoor hebben wij een betere controle over onze voorraad, inkoop- en verkoopprocessen en kunnen wij sneller en vollediger offertes aan u uitbrengen. In de laatste week van oktober 2013 zijn wij met onze nieuwe ERP applicatie van start gegaan en op 1 januari 2014 is de financiële administratie overgeschakeld zodat wij nu beschikken over een geheel nieuwe, volledig geïntegreerde en hypermoderne bedrijfsapplicatie.

 

Bijkomende doelstellingen voor de invoering van dit systeem zijn:

  • snellere informatievoorziening naar onze klanten toe
  • beheersing en optimalisatie van processen
  • kostenreductie
  • registratie van uw offerte aanvragen en specifieke wensen, hierdoor zijn wij in staat u gerichter te adviseren
  • partijregistratie en vastlegging van certificeringen van deze partijen
  • digitale facturatie en inkoop (per e-mail).

 

Hollimex is met de invoering van het nieuwe ERP systeem klaar voor de toekomst en wij verwachten hiermee u nog beter van dienst te kunnen zijn!

 

Wilt u meer weten over Microsign? Lees verder ....